Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Доставка "Укрпошта"Доставка здійснюється через Укрпошту до поштового відділення лише після перерахування повної передоплати за товар. Вартість доставки – від 25 грн. (вартість залежить від ваги, розміру посилки та міста доставки).
- Доставка "Нова Пошта"Відправка здійснюється щоденно в день оформлення замовлення пн-сб : пн-пт - при оформленні замовлення до 15-00; нд - при оформленні замовлення до 12-00. Вартість доставки становить від 46 грн. (вартість залежить від ваги, розміру і міста доставки).
- Точки видачі RozetkaДоставка до точки видачі ROZETKA безкоштовна. Термін доставки від моменту оформлення замовлення та до отримання складає 4-7 днів.
Способи оплати
- Пром-оплата
- 💳 Поповнення банківської картки (Приват 24Оплата здійснюється на банківську картку Приват Банку в будь-якому відділенні банку або за допомогою електронної системи Приват24.
- 📄Оплата по рахунку (для юросіб та ФОП). В приміці до замовл. вказати ЄДРПОУ і юрадресуПередплата на банківський рахунок по рахунку-фактурі (ПДВ-0%). У примітці до замовлення необхідно прописати код ЄДРПОУ та юр.адресу платника.
- Післяплата "Нова Пошта"Оплата здійснюється при отриманні товару на складі Нової пошти. При оплаті "Накладений платіж" за послугу: "Зворотна доставка грошових коштів" Нова пошта бере комісію. Вартість комісії становить 20 грн. + 2% від суми.
- 💳 Переказ грошовых коштів на карту/рахунок Монобанк, карта № 5408 8100 4029 1691, ФОП БулавацькийОплата здійснюється на карту або за реквізитами на Монобанк Карта № 5408 8100 4029 1691 або на рахунок UA493220010000026006330095438 ЄДРПОУ 2710521853
- Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
Гарантія:
1. В соответствии с Законом Украины "О защите прав потребителей" потребитель имеет право на обмен товара надлежащего качества в течение четырнадцати дней, не считая дня покупки. Обмен товара надлежащего качества производится, если он не использовался и если сохранен его товарный вид, потребительские свойства. Замена товара надлежащего качества осуществляется за счет потребителя (стоимость почтовой пересылки). 2. В случае выявления на протяжении установленного гарантийного срока недостатков потребитель, в порядке и в сроки, установленные законодательством, имеет право требовать: а) пропорційного зменшення ціни; б) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; в) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. Заміна товару неналежної якості здійснюється за рахунок Компанії "Аркад" (вартість поштової пересилки).